Alkukirjaimet haaste etsii TO-alkuista sanaa. Kerrankin arkistoistani löytyi niitä ihan valinnaksi asti. Löytyi Hakaniemen, Prahan, Tallinnan, ym. toreja.

Otin tähän kuitenkin sellaisen TOrin, jossa harvemmin tulee käytyä. (ehkä vielä joskus) Muutama vuosi sitten vietimme viikon Budapestissa. Kolusimme kaupunkia läpi aivan jaksamiskynnyksen rajoilla. Minä kun olen täysin hurahtanut kaikkeen vanhaan, niin tämän vanhantavaran TOrin löytyminen keskustan ulkopuolelta oli onnenkantamoinen.  Ilma oli kaunis ja lämmin ja hypistelimme itsemme täysin uuvuksiin suht suurella torialueella. Löysinpä kauniin ja erikoisen keramiikkatyön, jonka kimpussa menikin tovi tinkiessä. Lopulta päädyimme sopuhintaan ja minä olin tinkisaavutuksiini hirmu tyytyväinen. Olisinhan minä erikoisen kattokruununkin halunnut, ja jos vaikka mitä, mutta kun ei ollut pakettiautoa matkassa..... ihan lentämällä (ei rahtikoneella) oltiin reissun päällä:) Kuvassa on äitini. Julkaisulupa on.