Minä sain yllätyspaketin! Paketin joka oli täynnä sanoja, sanoista muodostettuja ajatuksia. Ajatukset tarinoiksi vyyhditettyinä. Novelleja rakkaudesta ja rakkaudettomuudesta. Tarinoita tältä planeetalta ja muualta. Kertomuksia ihmisistä ja muista.

Paketti oli TOINEN PAINOS. ”Lähetys suoraan Taivaasta” (lainaus kirjasta), sanoi iloinen punatukkainen poika. Väitti itseään enkeliksi.

Niinhän se taisi ollakin, enkeli. Tipautti itsensä postiluukustani yllättäen minut täydellisesti. Minulle kävi samoin kuin kirjan novellin ”Enkeli nimeltä Lipponen” tytölle. Täydellinen hämmentävä yllätyksen kokemus.

Minut on lähetetty auttamaan sinua”, poika sanoi katsoen minua tarkasti nähdäkseen ymmärtäisinkö niin yksinkertaisen asian. ”En minä voi lähteä ennen kuin sinä olet onnellinen”. (lainaus kirjasta)

Paketissa oli kirja, TOINEN PAINOS, kirjoittaja SUSUPETAL.

Laiskiaisena en ole päässyt ensimmäistä novellia pitemmälle.

En osaa kirjoittaa kirja-arvostelua.

Osaan kuitenkin kiittää. Osaan kertoa miten iloiseksi tulin yllätyspaketista. Osaan arvostaa ystäviä ja ystävällisiä eleitä. Osaan kertoa miten hyvä mieli minulle tuli. 

Kiitos Susupetal.