TULOSTUSONGELMIA......

Olen tuntitolkulla yrittänyt saada printteriäni ymmärtämään näytön värejä, olen säätänyt, ja säätänyt, laittanut rastia ruutuun, ottanut pois, muuttanut asetuksia sen seitsemään kertaan, ja minun tyhmä printterini ei ymmärrä. Se senkun suoltaa sisuksistaan ihan mitä sattuu, oman mieltymyksensä mukaan.....keletana. Mitä järkeä on värkätä kauniita kuvia liukuväreineen, ym. ym., jos printteri ei niitä ymmärrä. Luulis tavallisen tyhmän mustesuihkukirjoittimen valokuvatulostuksella tuottavan edes kohtuullisen tulosteen......minä kyllä sille kohta taivaan merkit näytän......turha sen on mulle mistä postscripteistä pölöttää....kun ei mokoma tulostin niistä itsekään mitään ymmärrä. Viskaan sen kohta tuhkapilveen......

 No huh, kylläpä helpotti pikkunen tunteenpurkaus. Ootteko törmänneet samaan ongelmaan.....?