Miksei asiat mene niinkuin niitten pitää mennä? Niinkuin olin suunnitellut? Piti päästä torpalle erakoitumaan jo viikko sitten, ja sitten seuraavalla viikolla ja sitten ens viikolla ja sitten ja sitten. Aina joku este keletana! Jos ei oo maa roudassa, niin on kärsä kipee!  Oon pakannu ja purkanu. Sapuskat hankittu moneen kertaan. Mä oon oikeesti nyt vihanen, harmitettu. Ilmatieteenlaitos näyttää, että torpan kulmilla ei olis enää luntakaan. Kohta siellä varmaan jo omppapuut kukkii ja minä nakotan täällä koneen ääressä ja värkkäilen jos mitäkin. (kiroilua) Sieluni oikeen huutaa erakoitumista. Kapteenskan salongin uudet seinätaulutkin on kehystetty ja ovat lähtökuopissa. Ei oikeen osaa keskittyä mihinkään järkevään, kun on tuo oma suunnitelma! (tää kiroilee taas!)

....jos sitten pääsiäisenä.....keletana!